RedHead Music
CEO
Výrok: V showbusinessu vidíme velmi rychle, zda je projekt úspěch či ne. A to podle financí, které generuje. Reklama si čísla tvoří sama a neúspěch vůči klientovi v ní v podstatě neexistuje. A to je chyba a krátkozrakost marketingu, která se s nástupem branded entertainmentu musí nutně změnit. Branded entertainment je jediná smysluplná budoucnost reklamy.
Stál u zrodu Bandzone.cz, působil jako New Business Director v Supraphonu a Sony Music, kde se podílel i na globálních marketingových projektech, např. pro One Direction či Daft Punk. Už 11 let vede největší českou booking/management hudební agenturu RedHead Music. Do toho se věnuje tzv. branded entertainmentu — propojování značek a showbusinessu ve spolupráci s největšími reklamními agenturami, jako jsou McCann či Publicis. Jako kreativní producent vytvořil např. úspěšný seriál Adikts či platformu #jetovtobě pro Vodafone s Benem Cristovaem, která pomohla Sofianu Medjmedjovi v začátku kariéry. Inspiraci čerpá i z globálních projektů, které tvoří např. pro značku Porsche v Los Angeles, kde 3 roky žil. Dnes řídí svou americkou produkci na dálku z Prahy.