Toyota Central Europe-Czech
PR Manager Toyota & Lexus
„Hudbu v Toyotě milujeme. Proto jsme spojili příjemné s užitečným a pomáháme festivalu Rock for People snížit jeho uhlíkovou stopu. Vlastně jsme z něj udělali tak trochu i Vodík for People. Fanouškům mezi koncerty představujeme nové technologie a ukazujeme, že i bez alkoholu se mohou bavit. Na festivalu totiž máme vlastní nealkoholický Drink & Drive bar.“
Jitka má více než 15 let zkušeností v oblasti marketingové komunikace a PR. Schopnost pracovat pod tlakem posbírala v komunikačních agenturách, aby se mohla přesunout do Raiffeisen stavební spořitelny. Dnes už devátým rokem pracuje pro české zastoupení automobilky Toyota jako šéfka komunikace. Co to má společného s hudbou? Překvapivě mnoho. Takto velké firmy pravidelně pořádají vlastní kulturní akce a večírky, na jejichž organizaci i výběru interpretů se Jitka podílela. Toyota se navíc před dvěma lety stala oficiálním partnerem hudebního festivalu Rock for People.