Marie Čtveráčková alias Mary C je hudebnice, kurátorka, lektorka a hudební publicistka. Jako redaktorka působila na Čro Radiu Wave a připravovala hudební pořad Scéna s Mary C. Je spoluzakladatelkou kolektivu ZVUK a Synth Library Prague, prostoru pro sdílení, tvorbu, diskuzi a experimenty v oblasti elektronické hudby a zvuku. Společně se skladatelem a producentem Martinem Hůlou, pod názvem Kreaton, organizují více než 6 let hudební workshopy a přednášky pro děti i dospělé zaměřené na popularizaci nových způsobů poslechu a hudební tvorby i možností hudebních technologií. Jako kurátorka hudebně-vzdělávacích akcích spolupracovala s Goethe-Institutem na sérii Music Ports, s Palácem Akropolis na festivalu No One Future, s MeetFactory a platformou SHAPE na mezinárodním vzdělávacím setkání Synapse nebo s festivalem Lunchmeat na Symposiu Collective Affairs. V rámci Synth Library Prague formovala kolektiv hudebnic Trigger, který publikoval také stejnojmenný magazín. Ve svých aktivitách se zabývá socio-ekonomickým kontextem zvuku a hudby, dostupností a bořením stereotypů na hudební scéně a v oblasti hudebních technologií. Přednášela jako hostující lektorka a vedla workshopy na Karlově Univerzitě, festivalech Heroines of Sounds v Berlíně, Construction v Dnipru, Ment v Ljubljani, Electric Spring ve Vídni nebo Nuits Sonores v Lyonu.
Je členkou nové sítě východoevropské hudební scény eastfloc sound. Se Synth Library se připojila ke kolektivu Feministických institucí a také k pracovní skupině Nerůst v kultuře, která formulovala otevřený dopis o udržitelnosti v kultuře a umění ministru kultury na jaře 2022.
Jako DJka a hudební publicistka se zaměřuje především na afroamerickou hudbu a její společenský kontext. Ve spolupráci s Institutem úzkosti vytvořila v roce 2021 podcastovou sérii Rovnice emancipace zaměřenou na revoluční potenciál hudby. Dříve koncertovala s Martinem Hůlou alias Bonusem a jejich společným živým mixtapem Člověk Pokrokový. Její skladba Suché Lúky z kompilace Liptov Punctum Tapes byla zařazena na kompilaci časopisu The Wire.
Jako sound designerka spolupracuje např. s umělkyněmi Evou Koťátkovou a Lucií Rosenfeldovou nebo na podcastové sérii Ivo Bystřičana Future Landscapes. V divadelní sféře vytvořila hudbu a hraje v představení Nothing Else, Mothers Anny Klimešové a Dominiky Špalkové v produkci ProFitArt a spolupracuje také se Spitfire Company a Miřenkou Čechovou a hraje v představení Baletky. Vytvořila sound design pro performance Terezy Silon s názvem Good Gardens uvedenou v rámci Y Events.