BrainZone
Executive Director
Zakladatelka divize propagace a PR společnosti BrainZone. Její tým odborníků se věnuje korporátnímu PR z mnoha oborů (např. Hard Rock, SAZKA, PENNY, Kytary.cz, Austrotherm), mediálně zastupoval nebo zastupuje ty nejúspěšnější české a slovenské kapely a interprety (Lucie, David Koller, Chinaski, Anna K., Elán, No Name, O5 a Radeček, a další), ale také přední české festivaly (Prague Metronome Festival, Benátská!) a koncerty zahraničních umělců (Ed Sheeran, Ricky Martin, Enrique Iglesias, Il Volo, Peter Bence) a mnoho dalších projektů.
Poslední dva roky je Marta také ředitelkou hudebního vydavatelství BrainZone, které nabízí tzv. “360 stupňů” spolupráci pro kapely a umělce. Sama se věnuje propagaci nové hudby v rádiích. Kromě toho je jednou ze zakladatelů multibrandového obchodu s módou Answear.cz, pro který vedla marketing a PR a který se stal po roce fungování dvojkou na trhu ve svém oboru. Devět let byla hlavním expertem na radio promotion pro nadnárodní nahrávací společnost Universal Music.