Fiona Bloom je veteránkou v hudebním průmyslu. Předtím, než začala řídit svůj nejnovější podnik The Bloom Effect, měla za sebou již bohatou kariéru, včetně působení v EMI Records, kde vedla marketingové kampaně pro Digable Planets, Gang Starr, Sharu Nelson, The Solsonics, Eternal a další. Byla spolumajitelkou vydavatelství Sub Verse Music a 3-2-1 Records, kde podepsala smlouvy např. s Blackalicious, MF Doom, C-Rayz Walz, Skeme Team a dalšími. Ve společnosti Zero Hour Records stála v čele PR oddělení a vedla kampaně pro The Notwist, Varnarline, Swervedriver, Space Needle, Steve Wynn, John Wesley Harding, Threadwaxing Space a další. Jako booking manžerka pro Joe’s Pub vytvořila velmi populární pořad Late Night Series, v rámci kterého bookovala umělce z celého světa, včetně prvních vystoupení držitele Grammy Roberta Glaspera a prvního vystoupení držitelky Grammy Jazmine Sullivan. Poté vedla mezinárodní oddělení labelu TVT Records, kde se starala o Pitbulla, Lil‘ Jona, Teedru Moses, Seven Dust, Ying-Yang Twins a další a vytvářela mezinárodní strategie a propagaci turné. Na newyorskou scénu uvedla některé z nejžhavějších indie kapel, jako jsou Slum Village, Saian Supa Crew, Spank Rock, TTC, Loop Troop, Eternia, Timbuktu, Zion I, Atmosphere, Aloe Blacc, Swollen Members, Dub Inc a další.
Předtím pracovala v rozhlase v Atlantě jako moderátorka populárního hip hopového pořadu na stanici WRFG 89.3FM, promotérka večírků, publicistka na volné noze a dabérka… A ještě předtím se živila jako koncertní pianistka v rodném Londýně.
Fiona je ráda za svůj talent rozpoznat neokoukané talenty, na svou neotřelou kreativní strategii a na své nápadité a vizionářské nápady. Její nadšení a vášeň ji pohánějí při překonávání výzev a pomáhají k velkým vítězstvím pro její klienty. Vždy se držela filozofie, že hudba je buď dobrá nebo špatná. A tu první reprezentuje naplno!